روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

تولدت مبارک خواهر گلم

امروز تولد یکی از بهترین اشخاص تو زندگیمه. 

کسی که در همه شرایط همدم من بوده.

کسی که هیچوقت پشتمو خالی نکرده.

امروز تولد بهترین آبجی دنیاست.

تولدت مبارک عزیزم.

                                                      

امتحان تمومه!ولی من چی؟ تموم شدم؟

امروز(یعنی روز دوشنبه) آخرین امتحان رو هم تموم کردیم.

یه سال تحصیلی مثل برق و باد گذشت.

چه روزای سختش چه روزای خوبش چه روزای بدش چه روزای خاطره سازش،چه روزای غم انگیزش.


یادمه سال هایی که ابتدایی بودم بعد از تموم شدن مدارس تا یه هفته شوک زده بودم از خوشحالی.

سال های راهنمایی هم بعد از تعطیلی مدارس کتابامون رو از خوشحالی آتیش میزدیم.

ولی سال های دبیرستان.....  ادامه مطلب ...

معلمه ما داریم؟

دیروز امتحان ادبیات داشتیم

تقریبا بلد بودم 

یه سوال اومد من هرچی فک کردم نفهمیدم از کجای کتابه

بعد از امتحان کتاب رو باز کردیم و اون درس رو آوردیم

با کمال تعجب دیدم که توی کتاب ما از یه کتاب دیگه عکس گذاشته بود که توی اون عکس جواب سوال بود

سوال این بود: مترجم بینوایان..........است.

توی کتاب ما هم عکس کتاب بینوایان بود که زیرش نوشته بود مترجم فلانی.

 نه خدایی معلمه که ما داریم؟؟؟

از هم گسستگی عضلات تحتانی

نمیذونم چرا این چند روزه دستم به نوشتن نمیره ،کلی سوژه دارما ولی حوصله تایپ ندارم هووووم برم بخوابم شب بخیر!