روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

4 سال پیش

امروز 25 خرداد 92 دارم این پست رو مینویسم و تنظیم کردم که 4 سال منهای 1 روز بعد همین موقع منتشر بشه.


امروز که این مطلب رو میخونید 4 سال منهای یک روز از امروز گذشته و نمیدونم که چقدر ایران تغییر کرده.

امروز که این پست رو میخونید نمیدونم که هنوزم وبلاگ نویس هستم یا نه.

امروز که این پست رو میخونید نمیدونم که چقدر اصلاحات انجام شده.

امروز که این پست رو میخونید نمیدونم که وضع مملکت چیه!

هنوزم جوونا از کاندیدای مورد نظر حمایت میکنند یا نه؟

الان که داری اینو میخونی مسئولین در حال شمارش آرا هستند.شاید!


ولی بیخیال. به قول شاعر:

فرقی نداره کی میاد و کی میره     قهر خدا داره این جماعت و میگیره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد