روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

خدا هم با ما آره

امروز اولین برف امسال و دیدیم... یکم خوشحال شدم چون برفه دیگه بالاخره ناراحتم شدم به دو دلیل

1-برفش برف نبود شلاب بود لامصب بیخودی فقط برنامه های مارو بهم زد...


2-برنامه؟؟؟ هیچی هفته پیش امتحانای روزانه ما تموم شدش و میخواستیم لذت کافیو ازین آخر هفته داشته باشیم که اینجوری شد!!


بد ضد حال زد بهمون ایشالا هفته بعد


+اگه واسه کسی مهمه بگم که معذرت میخوام این چند وقت نبودم

++آخ جون برف

نظرات 3 + ارسال نظر
baxe shatranji جمعه 15 آذر 1392 ساعت 00:14

سلام. لطفا قضیه ی (ابشا ااشوراعا) رو یادت نره هزار بار. باتشکر

شما؟؟؟

baxe shatranji جمعه 15 آذر 1392 ساعت 11:39

اخه غیراز من کی بلده (اطربیما) حرف بزنه. (ایلادما)

اکسبا اترنجیبا...ای ایرمکا تو او اسمتاا و اسمترا...

iladma جمعه 15 آذر 1392 ساعت 13:27

بی ادب. ایرمکا تو ابلاگتوا . اونکا اوشادگا انویسبا

اسکا اشرا اگونا ادرما احبه قا ایاما اوبچا تو اونتکا ایکنما...افتک شد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد