روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

امروز ملت زیاد ورزش کردند اخه مشت زیاد زدند

امروز طبق اطلاعات من و اوضاع و احوال سر صبح فهمیدم که 13 آبان هست و روز ما (خیر سرمون)

13 آبان به خاطر حسین فهمیده روز دانش آموز شد....پسری که هنوز پشت سیبیلاش سبز نشده بود و کار بزرگی انجام داد....

ولی نمیدونم چرا توی 13 آبان میریزن باشگاه مشت زنی راه میندازن....مدارس بچه ها رو اجبارن به این باشگاه میبرن(به جز مدرسه ما) ...........نمیدونم با این کارا میخوان به چی برسن...34 سال(درست گفتم؟) اینکار تکرار میشه و من به شخصه پیشرفتی ندیدم شما رو نمیدونم.......

نمیدونم چرا روزی که به اسم یه دانش آموز فداکار رقم خورده کارای بی ریط با اون روز انجام میشه؟


یه چیزیم بگم شما که نتونستین اینهمه سال با مشت آمریکارو بندازین یه بار یه لگد بکوبین جای حساس شاید فرجی شد...

نظرات 6 + ارسال نظر
milad سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 23:37

akhe jaye hasas fole^^

nina چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 20:26

موکا جمعه 24 آبان 1392 ساعت 00:56 http://yourgon.blogfa.com

بحث راجبش وقت تلف کردنه،

shabnam دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 17:12 http://dewsky.blogfa.com

سلام،خوبین؟اگه تونستین تا 5شنبه ی سر به وبم بزنید فقط تاقبل از اون چیزی به مریم نگید!مر30

دختر دل شکسته دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 17:12

13ابان روز دانش اموزانیه که رفتند تظاهرات بعد کشته شدن به خاطر همینه که می گن شادی نکنید

ببخشیداستاد

شبنم پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 18:22 http://dewsky.blogfa.com

مرسی از این همه احساس!!!!!!!!!!!!!!!

کدوم احساس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد