روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

عصبانی

اقا به نظر من بلاگ اسکای باید توی قسمت آمار بازدیدکننده ها اسمشون هم بنویسه....حسابی از خجالتشون در بیایم...


پست دارم 108 تا بازدید با 4 تا نظر

نظرات 14 + ارسال نظر
کرم دندون چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 00:48

پسرم
دلبندم
با این سرعتی که تو پست میذاری ما لاک پشتا تا بیایم واسه پست اولیت نظر بذاریم شما پست 100 ام گذاشتی !!!
به هر حال من جای همه بازدید کننده هات واست کامنت میذارم .نظرت چیه؟
عصبانیتت تموم میشه آیا؟
می خوای یه منبر برم جای دوستای ساکتت؟میدونی؟

آدم یا نباید ببخشه یا میبخشه باید یاد بگیره بی توقع بخشیدن و ...
اونوقت : کسی که بهش محبت کردی اگه تو گوشتم زد ، عصبانی نمی شی !چرا؟ چون توقعی نداشتی ...
محبت، بی دریغ و بی توقع بودنشه که خوبه مثه دوستی خدا با ما !!!
صلواتتتتتتتتتتتتتتتت

تکبیر

باران پاییزی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:41 http://baranpaiezi.blogsky.com

درود به عاقا پیمان گل. خووووووووووووبی؟؟؟؟؟؟؟؟
کلن ستاره سهیل شدیا
والا منم با این موضوع درگیرم که چرا اینطوریه که بازدید کننده دارم اما نظر ندارم

نه آخه من 3 ماه تابستون میرم طالقان اینترنت ندارم شما ببخش

فیلوزوف چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 11:09 http://filozof.blog.ir

والــــــــــــــــا

good girl چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:07 http://aseman-man.blogsky.com

آخیییییییی...
نازی..
دلت بسوزه!

دلم قابلمه نسوزه هه
بچه بودیم اینو زیاد میگفتیم

Shepesh چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:26

ازدوم تجربى به بعدچون درسام زیاد شدبیخیال خیلى چیزااز جمله وبم توفاشدم،اسمى که گذاشتم مخفف اهدافمه!دقیقاهم سن هستیم تومدرسه نمونه دولتى کرجم وطالاقانیم توضیحاتوحال کردى!!!

کامل تر نمیشد وبت تو فا رو بگو

Mr PACT چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:54


تا بوده همین بوده

"یک من دیگر" چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 20:43 http://yekmanedigar.blogfa.com

شما که از همه چی متنفری!

عوضش کردم به خاطر شما

shepesh پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 11:09

داغون!!!!!!!حالاکه کامنت میزاریم جواب بده! الان که تعطیله مدرسه تواگه جای من بودی کل تابستون ترم درسی داشتی وشنبه3تاامتحان چکارمیکردی؟؟؟ نه واقعا؟؟!

سالم!!!!!! خب ترم ور نمیداشتم
دوشنبه 3 تا امتحان داریم

Shepesh جمعه 5 مهر 1392 ساعت 23:59

آى آى داشتم نگران دوست کنجکاوم میشدم!یواش یواش بذاربشناسمت بعد!

خوبه آدرس خونه ازت نخواستم

Shepesh شنبه 6 مهر 1392 ساعت 00:31

راستى پیمان من دخترم یاپسرکه آدرس خونه میخواى

هنوز نخواستم که!!!!!! آدرس وبلاگتو خواستم ندادی گفتم خوبه آدرس خونه نخواستم ازت....نمیدونم مگه علم غیب دارم بفهمم پسری یا دختر

Shepesh شنبه 6 مهر 1392 ساعت 01:07

جذابه نه؟!بالاخره میفهمى خب!اماجالبى داره ازت خوشم میاد!

ببین این راهی که داری میری من تهش دکه زدم...یه عمر ملتو سر کار گذاشتم حالا تو بیا منو سر کار بذار...بزا خمس در بره

Shepesh شنبه 6 مهر 1392 ساعت 01:29

کجامیرى دربست گرفتى!نکنه برعکس تو منوعضوکتابخونه کردى!؟قصدمن این نیست راستى نمیدونستم دکه دارى باریک،فردامدرسه داریم شب بخیر(دوستم)!

برو لالا شب شنگولی

"یک من دیگر" شنبه 6 مهر 1392 ساعت 10:47

ممنونات فراوان...
الان خیلی بهتر شد

شبنم یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 15:57 http://dewsky.blogfa.com

سلام!حساس نشو!مهم وبته که خونده میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد