روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

شایع

قدر اونی رو بدون که کهنه پوشید تا تو نو بپوشی


بدهکار خدام سلامتیش واس من دلش واسه شما


بدهکار مهربونیه قلب یه زنم که از بچگی صدام کرده پسرم


بدهکار یه مرد که خود عشقه بدهکار خودشو چوروک دور چشمش


اومدم یه چیزی بنویسم یه دفه اینا اومد تو ذهنم



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 00:41

بدهکار توییم که اینقدر خوب مینویسی و لطیف اما ما بازدید کننده ها "جز من البته" برات یه نظر خشک و خالی ام نمیذاریم ! شاید چون فهم عمق حرفات سخته!
ضمنا:
به نظرت من اهل وبلاگ زدنم؟؟!!! خدا رو خوش میاد من وبلاگ بزنم عمریه عده رو با چرندیاتم بسوزونم !آخه یه کرم دندون و چه به نوشتن من کارای مهمتری دارم اعم از دریل کردن دندون مردم صافکاریشون رقص چاچا رو دندوناشون و تربیت 2567 تا بچه خودم ...
پسرم شما بنویس ما حظ ببریم ..ما رو چه به نوشتن!

Mr PACT چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:55 http://misaghetanha.blogsky.com

آورین خوب چیزایی اومد تو ذهنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد