روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

دنیای زیر آب

من توی این 16 سالی که زندگی کردم بیشتر ورزش ها رو از هر نوعش امتحان کردم ولی این یه ورزش رو خیلی بیشتر دوست داشتم، دارم و خواهم داشت.


شنا رو از کلاس سوم دبستان شروع کردم و با یاد گرفتن چیزای ابتدایی از مربی شنا،شنا های چهار گانه رو (به جز پروانه که اصلا بلد نیستم) خودم یاد گرفتم.


وقتی وارد کلاس های پیشرفته شدم به تیم شنا راه پیدا کردم و آقای محمدی با انگیزه دادن به من واقعا کمکم کرد.


حالا بیخیال اینا کلا راجع به آب میخواستم بنویسم...

اول اینکه شنا به نظر من بهترین ورزشه هم استقامتیه هم سرعتی و.و.و.....


بعدشم من وقتی میرم توی آب انگار که یه دنیای دیگه ام و واقعت لذت میبرم: وقتیکه میری زیر آب حباب ها تصفیه کن رو میبینی یا صدای قرچ قوروچ پله ها و یا  سردردی که از فشار آب تحمل میکنی همش واسه من لذت بخش و زیباست.


میخوام وقتی 18 سالم تموم شد واسه ناجی گری و مربی گری اقدام کنم تا لااقل تو این یکی به یه جا برسم.



نظرات 5 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 23:58 http://misaghetanha.blogsky.com

آفرین، انشالله موفق بشی

مرسی

مریم دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:21 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

میگن وجود هر آدمی با یکی از عناصر چهار گانه عجین شده
عنصر وجودی منم آبه پیمان
ینی من یه استخر کوچولو رو با یه قصر بزرگ طلایی عوض نمیکنم
عاشق آب و شنا هستم

اره دقیقا

مژگان(دختر خاله) دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 13:01

موفق باشی

مریم راد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:05

جای تقدیر داره
ناجی گری خیلی خوبه
موفق باشی :)

باران پاییزی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 14:48 http://baranpaiezi.blogsky.com

خیلی ها در سن شما میخان یا مهندس شن یا دنبال شغلهای پرستیژ دار و با اتیکت می گردند. چه خوب که متفاوت و زیبا اندیشه می کنی و تصمیم می گیری پیمان عزیز

هه نه منظورم به عنوان شغل دوم بود شغل اولم که میخوام چوپان بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد