روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

سوال؟

یه سوال داشتم ازتون.

چرا کسایی که یه عده باید ازشون پیروی کنن واژه منطق تو مغزشون حک نشده؟

افرادی ازین قبیل که من باهاشون سرو کار دارم  ناظمای مدرسه هستن.

وقتی یه چیز میگن بقیه نمیتونن هیچ ایرادی از کارشون بگیرن. 

خودشون هر کاری میتونن کنن ولی بقیه اجازه ندارن اون کارو انجام بدن.

مثلا به ما میگن که مو نباید بلند و ژل زده باشه ولی خودشون موهاشون هم بلنده هم ژل زده به طوریکه از دور برق میزنه.

یا مثلا اگه موهاتو به مد بزنی میکشوننت دفتر و یکی میگه شیطان پرستیه یکی میگه شبیه هرم شده و هر کی یه نظری میده واس خودش.

نمیدونم این ها از بالا رسیده به پایین یا از پایین به بالا(میگیری چی میگم)؟؟ یعنی منی که درس میخونم ای جور رفتار ها رو میبینم وقتی رسیدم بالا تکرار میکنم یا...؟؟؟ شده مثل قضیه اول مرغ بود یا تخم مرغ؟؟؟؟ 

شما با کدوم دسته ازین افراد سرو کار داشتین؟؟؟


+دیروز هم خورش کرفس دادن قورمه ندادن

نظرات 1 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 16:22 http://taleghani.persianblog.ir/

یک اسحاقی جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد