روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

من اینجا چیکار میکنم؟؟؟

سلام به همه دوستای گلم.


از اونجایی که من تازه پا به عرصه وبلاگ نویسی گذاشتم هر اشکالی دیدید شرمنده!!!


اصن من اینجا چیکار میکنم؟؟!!

 راستش امشب خونمون مهمون داشتیم داییم و چند تا از فک و فامیل....

بدون بزرگ نمایی میگم،داییم یکی از بهترین وبلاگ نویس های بلاگ اسکای هست. امشبم منو تشویق کرد که وبلاگ بنویسم.


با تشکر که وقتتونو گذااشتین پای نوشته من


نظرات 6 + ارسال نظر
بابک اسحاقی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 02:08

قربونت برم پیمان عزیزم
یه روز برات یه پست مینویسم
از اونروزای قدیم
که با این همه اختلاف سنی تنها همبازی همدیگه بودیم
قربونت برم

اره یادش بخیر چه دنیایی داشتیم منم حتما مینویسم بوس بوس

دل آرام جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 11:30 http://delaramam.blogsky.com

سلام
با تشکر از شما که حرف دایی خوبت رو گوش دادی و اومدی اینجا.
خیلی خوش آمدی

مرسی دلارام عزیز

عمه ناهید جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 13:57

الهی قربونت برم تو باید اینجا باشی عزیزم

من قربونت برم عمه اینجام دیگه

تیراژه جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 15:03 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام پیمان جان
خوش آمدی به جمع وبلاگ نویسان
ممنون از دایی بابک عزیزتان که مشوق شما بودند.

مرسی تیراژه عزیز

طـ ـودی یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 13:49 http://b-namoneshon.blogsky.com/

مبارک باشه وبلاگی شدنتون آقــا
دست داییتون هم درد نکنه وایشا.. شما هم یه روز مثل داییتون وبلاگ نویس بزرگی بشید

مرسی

Hamed شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 10:38

یه سوال :
الان نسبت هاتون چیه آقای پیمان و بابک؟؟؟؟؟

برام جالب شد

من نوه دایی بابکم ولی چون خیلی باهم اختیم بهش میگم دایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد